Za nami bardzo ciężki, ale i satysfakcjonujący okres. Nasza redaktorka naczelna Ola razem ze współzałożycielką G’rls ROOM Pauliną i Kamilą Raczyńską-Chomyn miały premierę swojej świetnie przyjętej książki „Dziwki, zdziry, szmaty. Opowieści o slut-shamingu”. W tym samym czasie całą redakcją byłyśmy zaangażowane w duży projekt we współpracy z NETFLIX, którego efektem był ostatni numer naszego magazynu w wersji papierowej. Musimy przyznać, że bardzo potrzebowałyśmy odpoczynku i relaksu po tak intensywnym czasie. A wiadomo, że z dobrym winem odpoczywa się najlepiej.

Jeśli jeszcze nie znasz Modern Wine Club, to naprawdę polecamy jak najszybciej nadrobić zaległości. Twórcy MWC – Jowita Michniowska i Marek Dutkun stworzyli quiz, dzięki któremu w końcu dowiesz się, jakie są twoje ulubione smaki i aromaty win. A co więcej, możesz wykupić subskrypcję i otrzymywać specjalnie wybrane dla Ciebie trunki pod same drzwi domu. Dzięki uprzejmości Jowity i Marka mogłyśmy świętować zakończenie naszego ostatniego projektu z 6 butelkami naturalnych win i musimy przyznać – każde było świetnie dobrane i absolutnie pyszne.

„Modern Wine Club – www.modernwineclub.pl – to współczesna subskrypcja wina, która zrewolucjonizowała rynek winiarski w Polsce. Twórcy MWC opracowali quiz, który dzięki algorytmowi poznaje Twoje ulubione smaki, aromaty i przedstawia selekcje win zbudowaną na podstawie Twoich personalnych preferencji.” Może to brzmieć skomplikowanie, ale okazuje się, że wystarczy odpowiedzieć na kilka prostych pytań o preferencje smakowe, akceptowalny przedział cenowy, rodzaj (białe, czerwone, różowe, bąbelki) oraz typ wina – naturalne, biodynamiczne, ekologiczne, klasyczne, wegańskie – żeby dosłownie w kilka godzin upić się ze szczęścia. A życie jest za krótkie, żeby pić niedobre wino.

1

No dobrze, ale wypada, abyśmy podzieliły się naszymi wrażeniami. W pewne upalne sobotnie popołudnie wybrałyśmy się do pięknego parku na warszawskim Powiślu, by świętować nasze sukcesy. A wybrane dla nas wina doskonale komponowały się z letnią atmosferą. Musowały, czarowały swoim wakacyjnym kolorem i owocowymi aromatami. Chociażby orzeźwiająca, ale i rozbudzająca zmysły Lunaria – wino biodynamiczne o brzoskwiniowo-rabarbarowym kolorze, delikatnie cierpkie, odświeżające, świetne na upalne popołudnie czy wczesny wieczór. A jeśli macie w głowie piknik z przyjaciółkami w duchu powrotu do dzieciństwa, to być może Rose z polskiej winnicy Silesian oczaruje was podobnie jak oczarowało, urzekło wręcz nas, kiedy poczułyśmy poziomkowe i czereśniowe wibracje! Butelka Le Bon Cote skradła nam serca już, gdy zobaczyłyśmy piękną, erotyczną ilustrację przywodzącą na myśl leśne spotkanie kochanków zaczerpnięte z mitów, baśni czy legend. Ale nie skończyło się tylko na dopracowanej stronie wizualnej – równie ciekawy był cytrusowo-kwiatowy smak. Zmysłową etykietę ma również wino Skin Contact, które zwróciło naszą uwagę pomarańczowym odcieniem trunku oraz posmakiem pomarańczy, grejpfruta i imbiru. W ramach celebracji spróbowałyśmy też słoweńskiego wina Gonc, które pozytywnie zaskoczyło nas oryginalnym połączeniem smaków, w ramach których mieszają się akcenty cytrusowe, drzewne i lekka słodycz ananasa.

Opcja subskrypcji wina to świetny pomysł i pewność, że butelka z idealnym trunkiem będzie zawsze pod ręką. Na stronie MWC jest oczywiście możliwość złożenia jednorazowego zamówienia, ale zdecydowanie bardziej atrakcyjne jest stanie się MWC Friend. Subskrybenci, czyli właśnie MWC Friends kupują butelki w promocyjnych cenach, mają zagwarantowaną darmową dostawę od 199 zł, ale też mogą czerpać informacje o parowaniu wina z jedzeniem. Niesamowite jest to, że w dużych miastach (tj. na ten moment jest to Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań i Łódź) jeśli złożycie zamówienie rano, to możecie otrzymać swoje wina jeszcze tego samego dnia między 18.00 a 22.00.

My jesteśmy absolutnie urzeczone pomysłem, jak i prowadzeniem Modern Wine Club. Biznes Marka i Jowity to idealny przykład na to jak pasja, zaangażowanie, wiedza i wydawałoby się prostota pomysłu mogą razem stworzyć świetnie prosperujący biznes. Do tego wyjątkowa selekcja win i dostępność butelek nie tylko oryginalnych w smaku, z mniejszych winnic, ale po prostu pięknie oprawionych skradła nasze serca. Przyznajemy, że totalnie jesteśmy już MWC Friends.

4

3

Fot. materiały prasowe