Ola Rudnicka przed obiektywem Adama Plucińskiego w stylizacjach przygotowanych przez Zuzannę Kuczyńską. Solar w tym sezonie stawia na mocne nazwiska. I nie ma się czemu dziwić, bo marka przechodzi od 2013 roku dynamiczną transformację. Efekt? Zupełnie nowy wizerunek. Współczesność, minimalizm, kobiecość, uniwersalność – to pojęcia wokół których zbudowana jest tożsamość marki. W tym sezonie stawiamy na polską kreatywność. Wybraliśmy zespół, z którym wspólnie stworzyliśmy kampanię na światowym poziomie – komentuje Aleksandra Danel, wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

Zdjęcia do kampanii zostały zrealizowane na szkockiej wyspie Skye. Subtelna uroda Oli Rudnickiej doskonale kontrastuje z surowy charakterem krajobrazu. A co z samymi ubraniami? Dominuje styl casual, ale w kolekcji nie ma miejsca na oczywistość. Monochromatyczna paleta barw została przełamana wyrazistymi, kolorowymi wzorami. Geometryczne desenie nawiązują do modernistycznej architektury. Efekt przestrzenny tworzą oryginalne tłoczenia i perforacje. Jest i miejsce na warstwowość, która na wybiegach była widoczna w kolekcjach Chanel czy Céline. Dzianinowe sukienki zestawiono z oversizowymi kardiganami, bezrękawniki narzucono na płaszcze. Stonowane barwy przełamano intensywnymi, jaskrawymi. Poza klasyczną szarością i czernią pojawiają się odcienie głębokiej zieleni, fuksji oraz limonki. Wśród fasonów dominują luźne swetry, płaszcze w stylu lat 50., szerokie spodnie nawiązujące do lat 70., cygaretki i spódnice do kolana. Do tego obowiązkowe dodatki – buty w męskim stylu, minimalistyczne kopertówki i kapelusze. Taką jesień lubimy. 

 

Fot. materiały prasowe