Pozytywny stosunek do ciała i seksualności to idee, które są dla naszej redakcji szczególnie ważne, dlatego z ogromną przyjemnością odkrywamy kolejne marki, które afirmują cielesność. Tym razem przedstawiamy wam więc ubrania i biżuterię, w których to ciało odgrywa główną rolę. 

Moda to zawsze opowieść o ciele. Kolejne proponowane fasony odpowiadają temu, jak projektanci ciało postrzegają i jak chcą, by widzieli je inni. Cielesność to jednak również istotny składnik filozofii wielu marek i temat przewodni licznych projektów. Dosłownie. W końcu czemu by na ciele nie nosić… ciała? Nadruki czy hafty z wysublimowanymi erotycznymi rysunkami robią dziś furorę w mediach społecznościowych. Biżuteria czy akcesoria nawiązujące do kształtu sylwetki czy konkretnych części ciała też są w cenie. Zobaczcie sami projekty, które ostatnio nas zachwyciły. Wśród nich znajduje się pierścionek nawiązujący do kształtu kobiecych piersi, który projektantka Anna Ławska stworzyła specjalnie dla naszego magazynu „G’rls ROOM”. Bardzo cieszymy się z tej kolaboracji i liczymy, że w branży mody coraz więcej będzie projektów i kampanii promujących czerpanie radości ze swojego ciała, nie tylko tego w rozmiarze S. 

 1 shopping

1. kolczyki KOPI 89 zł, 2. jeansy z haftem Back Talk ok. 800 zł, 3. torebka Laurs Kemp ok. 120 zł, 4. pierścionek Anna Ławska x G'rls ROOM 119 zł, 5. T-shirt z haftem Carne Bollente ok. 240 zł; ilustracja Frédéric Forest

Fot. opracowanie graficzne Małgorzata Stolińska na bazie materiałów prasowych