W czerwcu na klientów czekają liczne niespodzianki i wydarzenia: warsztaty Cloud Lab, kolejna odsłona cyklu Cloudgirls, specjalne karty stałego klienta oraz inne prezenty dla miłośników mody Cloudmine. Na koniec miesiąca planowane jest również Secret Party.

Przez 10 lat istnienia butiku jego formuła uległa znacznej zmianie. Początkowo był to internetowy sklep vintage, dziś to miejsce projektów wielu wybitnych polskich projektantów, takich jak: Ania Kuczyńska, Michał Szulc, Nenukko i Justyna Chrabelska. Marka znana jest również ze współpracy z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i organizowania niezależnych targów mody „Bakalie” w Gdańsku. Przy Paryskiej 17 odbywają się również wystawy, m.in. Tymka Jezierskiego, Jagny Wróblewskiej, prezentacje nowych kolekcji oraz projekty związane z etyką w modzie. Renoma Cloudmine związana jest również ze staranną selekcją marek, wybieraniem przedmiotów najwyższej jakości, powstających w Polsce z dobrych materiałów i w etyczny sposób.

3 Cloudmine przyszosc

1 Cloudmine przyszosc

Kolekcja urodzinowa obfituje w projekty stworzone specjalnie dla Cloudmine przez zaprzyjaźnione twórczynie i twórców. Dostępne są letnie sukienki projektu Natalii Siebuły i Justyny Chrabelskiej, koszule eksponujące plecy od Sylwii Rochali, kimona od sióstr twozących duet Łyko, bielizna Rilke czy genialne w swojej prostocie kostiumy kąpielowe Makoty. Pojawiły się także produkty z „chmurką”, czyli z logo Cloudmine – stylowe koszulki, filiżanki, okulary, kolczyki i szczotki. W sprzedaży są również T-shirty z hasłem „przyszłość”, które dla Marianny Grzywaczewskiej jest niezwykle istotne:

„Uwielbiam słowo przyszłość. Jest jednym z najbardziej polskich wyrazów w słowniku przez wszystkie swoje rz, sz, ł, ś, ć. To bardzo pojemne pojęcie, które ma w sobie dużo przestrzeni, niewiadomych zdarzeń, oczekiwań, optymizmu. Dzisiejsza rzeczywistość polityczna na świecie jest ciężka do zniesienia  stosunek do mniejszości, traktowanie kobiet, szerząca się nienawiść, ekologiczna katastrofa. Potrzebujemy nadziei i wizji – jak możemy zmienić to, co nas otacza? Sami musimy działać i być zmianą, nawet w małych gestach, takich jak choćby świadoma konsumpcja. W budowaniu mojej marki od początku do końca, nieświadomie, kładłam nacisk na trendy, które mogą zmienić stosunek ludzi do kupowania. Vintage, od którego zaczęła się historia Cloudmine, to idea recyklingu, przedłużania życia ubraniom. Z kolei promowanie polskich projektantów zawsze szło w parze z ideą „mniej znaczy więcej”. Lepszej jakości ubrania od rodzimych twórców będą służyć nam dłużej, a zarazem wesprą cały łańcuch produkcyjny, czyli polską gospodarkę – rzemieślników, krawców, pośredników. Moda, sztuka, design mogą, lub wręcz muszą, iść w parze z wartościami i wizją zmiany. Dlatego właśnie poprosiłam dziesięciu artystów, by zinterpretowali to słowo dla Cloudmine – ich rysunki tworzą bardzo zróżnicowany w treści i formie obraz. Grafika autorstwa Jana Estrady-Osmyckiego trafiła na nasze pierwsze autonomiczne produkty. Premierę urodzin zaplanowałam na 4 czerwca – w rocznicę pierwszych wolnych wyborów w 1989. To symboliczna data – nadzieja, wolność, optymizm, przyszłość. Tymi słowami chciałabym dziś zarażać” – opowiada założycielka Cloudmine. 

2 Cloudmine przyszosc

4 Cloudmine przyszosc

5 Cloudmine przyszosc Marianna Grzywaczewska

My z radością wspieramy Cloudmine i zachęcamy Was do odwiedzenia butiku przy Paryskiej 17, wzięcia udziału w wydarzeniach promocyjnych lub zajrzenia na stronę internetową!

Fot. Gosia Turczyńska