Szwedzka marka Monki lada moment pojawi się w Polsce. Z tej okazji powstało wideo opowiadające o idei #sisterhood. 

Monki to kolorowe ubrania, wygodne i radosne. Ale to także synonim kampanii społecznych poruszających takie tematy jak tożsamość, rozmowy o zdrowiu psychicznym czy przekazywaniu ubrań w dalszy obieg. Oczywiście to raczej przyczynki do szerszej dyskusji niż wyczerpujące temat treści, jednak naszemu sercu zawsze bliskie są marki, które swoje fundusze przeznaczają na coś więcej niż kolejna ładna sesja z ubraniami z najnowszej kolekcji.

Do Polski Monki wchodzi, poruszając temat siostrzeństwa, bardzo ważny i aktualny. Ola Sworowska, Nina Kozieradzka, Kasia Sawczuk i Ange-Sophie Reich udzieliły osobistych wywiadów, z których powstały krótkie filmy o tym, co jest dla nich ważne, co je porusza i motywuje. Wszystko to w kontekście kobiecych relacji. 

Pierwsze sklepy Monki pojawią się pod koniec wakacji w Katowicach i Krakowie. 

Ola Nenah 3 monki

 

Fot. materiały prasowe Monki