Akcja nieprzypadkowo ma miejsce w październiku. Wszak jest to miesiąc świadomości raka piersi. Na ten, jak i inne nowotwory ma zwrócić uwagę kampania, stymulować dyskusję na temat profilaktyki, jak i przyczynić się do przełamania tabu otaczającego ludzkie ciało, a zwłaszcza kobiece. Jej celem jest również skłonienie do wejścia na ścieżkę samoakceptacji.

1

Fotografce Magdalenie Ławniczak zależało, by na zdjęciach ukazać nie tylko kolekcję, z której dochód wesprze APAAC. Zdjęcia mają także podkreślać ideę siostrzeństwa, która wydaje się być w dbaniu o siebie, jak i inne kobiety. „Biorąc zdrowie w swoje ręce, powinniśmy też zachęcać naszych bliskich: przyjaciół, mamy, siostry, partnerki regularnego (samo)badania”.

Kapsułowa kolekcja marki Accidente con Flores składa się z akcesoriów do włosów i torby dla stowarzyszenia. Powstała między innymi z organicznej bawełny, ręcznie zadrukowanej oryginalnym wzorem. Przy jej powstaniu pracowali lokalni rzemieślnicy z Balearów.

www.accidenteconflores.com/support
www.instagram.com/body_mirror
https://apaac.es/ 

2

3

4

Fot. Magdalena Ławniczak